Durván növekszik az okosórák és más viselhető kütyük népszerűsége

Kevés olyan iparág van, amely olyan masszív növekedést könyvelhet el, mint az okosórák és egyéb viselhető kütyük.

Hogy ez mennyire igaz, azt jól mutatja, hogy még a koronavírus járvány ellenére is 30%-kal több viselhető okos kütyüt sikerült a gyártóknak értékesíteni 2020 első negyedévében, mint tavaly ugyanebben az időszakban.

Ez 72 millió eladott okosórát, aktivitásmérőt jelent idén, míg tavaly ez csak 56 millió volt.

A lista élén még mindig az Apple áll, a remek, de drága okosóráinak köszönhetően és őt követi a Xiaomi, Samsung, majd a dobogóról lecsúszva a Huawei és a Fitbit. Vagyis egyelőre a nagy nyertes az Apple, hiszen eladott példányok számában is élen van, plusz bevétel szempontjából is a legjobb a helyzete.

 

 

Sajnos a Huami nincs részletezve, illetve azt tudni érdemes, hogy a Xiaomi Mi Band is a Huami gyáraiban készül.

admin

admin Szerző

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .