Valami nagyon nincs rendben a K&H mobilbank Android alkalmazással, sokan különféle hibákra panaszkodnak, kezdve azzal, hogy az alkalmazás el sem indul.
A problémák láthatóan szeptemberben kezdődtek és a hónap végefelé sokasodtak.
“Sajnos nem tudok fotót csatolni, de nem enged belépni.
Az app megnyitásakor nem dobja fel a “belépés” gombot.
Újratelepítéskor a probléma megszűnik az első belépésig, az app második megnyitásakor ismét nem tudok belépni.
A hibát javítani kellene.”
“Napok óta nem működik az alkalmazás, meg se jelenik a menü, amivel be lehetne lépni. Csak egy üres háttér, majd kidob. Nem először fordul elő ilyen. Android 11”
“Gratulálok, a frissítéssel sikerült elrontani egy működő alkalmazást! Most már be sem indul! :(”
“Nagyon bosszantó, hogy frissítések után nem tudom használni a mobil bankot, most ismét be sem enged. Azt írja alkalmazás leáll. Ügyfélszolgálat szerint, frissítenem kell. play áruház felületén, vagy törölni kell az alkalmazást. Esetleg menjek be egy bankfiókba. Nem azért választottam ezt a lehetőséget, hogy havi szinten bankfiókba menjek. Felületen nem találom a frissítési alkalmazást. Türelmem fogy szolgáltatásukkal kapcsolatban.”
A bank szerint a frissítés megoldja a hibát, de láthatóan nem, vagy nem mindenkinél.
“Folyamatosan leáll az alkalmazás, gyakorlatilag el sem indul. Új telefonon el sem jutottam még az aktiválásig…. Dühítő hogy már a második hete nem sikerült megoldani a problémát. Jeleztem üzenetben az e-bankban is, de nem történt semmi.”



