Bár mostanság szerencsétlen Huawei-t az ág az Egyesült Államok kormánya is húzza, azért idén a gyártó durván jól teljesített a viselhető kütyük terén.
Konkrétan +200%-kal nőtt a vásárolt Huawei okosórák, okoskarkötők száma a tavalyi első negyedévhez képest. Az annyira persze nem meglepő, hiszen a Honor Watch Magic (teszt itt), a Honor Band 4 (teszt itt) és a Huawei Band 3 Pro (teszt itt) is népszerű, jól sikerült okoskütyük (és akkor még nem is esett szó a Huawei Watch GT-ről).
A táblázatból látszik, hogy a Xiaomi vezeti a listát a legtöbb értékesített kütyüvel, ami a piac 10.7%-át jelenti. Második helyen az Apple és harmadik helyen a Huawei.
A táblázatból az is látszik, hogy egyre nagyobb az igény a viselhető eszközökre, hiszen a tavalyi első negyedévhez képest idén +8 millió darabbal több talált gazdára.