Hihetetlenül olcsón és fontos extrával érkezett a legerősebb telefonok egyike, a realme GT 7 Pro Racing Edition

A realme bemutatta a GT sorozat legújabb tagját, a realme GT 7 Pro Racing Editiont Kínában, amely a realme GT 7 Pro teljesítményközpontú változata, ami 2024 novemberében jelent meg. Bár megtartja az alapvető hardveres elemeket, a Racing Edition bizonyos kompromisszumokat köt a kamera és a kijelző terén, hogy inkább a nyers teljesítményre és az üzemidőre helyezze a hangsúlyt, hogy ezzel a legolcsóbb Snapdragon 8 Elite telefon legyen.

Kijelző és dizájn

A realme GT 7 Pro Racing Edition egy 6,78 hüvelykes BOE S2 OLED kijelzővel érkezik, amely mikro-négyoldali ívelt kialakítással rendelkezik, alatta kijelzőbe épített ujjlenyomat-olvasóval.

 

realme GT 7 Pro Racing Edition

 

A kijelző támogatja a 120Hz-es frissítési rátát, a 6 000 nit csúcsfényerőt, a 1 600 nit globális fényerőt, valamint HDR10+ és Dolby Vision technológiát biztosít a még jobb vizuális élmény érdekében.

Fém a vázszerkezete és komoly mértékben,  IP68, IP69 szinten vízálló, szóval a magasnyomású víznek is ellenáll.

Hardver és teljesítmény

A készülék Snapdragon 8 Elite processzorra épül, amelyet LPDDR5x RAM és UFS 4.1 tárhely támogat, így garantálva a csúcsteljesítményt.

A hőkezelés érdekében egy 11 480 mm²-es, kétkamrás gőzkamrás hűtőrendszerrel van ellátva.

 

Kamerák

A Racing Edition egy 50 megapixeles Sony IMX896 főkamera-szenzort kínál optikai képstabilizálással (OIS), egy 8 megapixeles ultra-széles látószögű OV08D10 szenzort, valamint egy 16 megapixeles Samsung S5K3P9 előlapi kamerát.

 

Extrák

Sztereó hangszórók Dolby Atmos támogatással
X-tengelyes lineáris rezgőmotor
Wifi 7, Bluetooth 5.4, duál frekvenciás GPS, NFC és infravörös port

Rendszer

Android 15, Realme UI 6.0

Akkumulátor és töltés

Az akkumulátor egy 6500 mAh kapacitású szilícium-szén (Si/C) Li-Ion típusú egység és 120W-os vezetékes gyorstöltést támogat, amely 13 perc alatt 50%-ra, 38 perc alatt pedig 100%-ra tölti az akkumulátort.

Ezenkívül bypass töltést is kínál, amely egy elég komoly és hasznos extra.

A bypass charging (magyarul elkerülő töltés) egy olyan technológia, amely lehetővé teszi, hogy a töltőáram közvetlenül a készüléket működtető komponensekhez jusson anélkül, hogy először az akkumulátoron keresztül haladna.

Ez a megoldás különösen hasznos nagy teljesítményű alkalmazásoknál, például mobiljátékok és intenzív processzorterhelés esetén, mert így nem melegíti az akkumulátort és ezáltal a készüléket, vagyis lassabban melegszik fel a chip is és így tovább marad magas a teljesítménye.

GT 7 Pro, vagy Racing Edition?

A realme GT 7 Pro egy Samsung Eco² OLED Plus kijelzőt használ 2 000 nit globális fényerővel, míg a Racing Edition egy BOE S2 OLED panelt kapott. A GT 7 Pro 50 megapixeles Sony IMX906 szenzorát a Racing Editionben IMX896 váltja fel, és a periszkópos 50 megapixeles LYT-600 szenzor is hiányzik a Racing Editionből.

Egy másik fontos különbség az ujjlenyomat-olvasó technológia: míg a GT 7 Pro ultrahangos szenzort használ, a Racing Edition optikai megoldással rendelkezik. Tárolási sebesség tekintetében a Racing Edition előnyt élvez, mivel UFS 4.1-et használ, míg a GT 7 Pro UFS 4.0-át.

Az egyik fontos előnye a Racing Editionnek a bypass töltés támogatása, amely a GT 7 Pro-ból kimaradt.

Árazás és elérhetőség

A realme GT 7 Pro Racing Edition Kínában az alábbi árakon debütált forintban kifejezve:

12GB + 256GB – 163 570 Ft
16GB + 256GB – 179 340 Ft
12GB + 512GB – 195 110 Ft
16GB + 512GB – 210 880 Ft

Egyelőre a realme nem erősítette meg, hogy a Racing Edition globálisan is elérhető lesz-e Kínán kívül.

admin

admin Szerző

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.