Nem működik a K&H ebank? Nem vagy egyedül

Ha nem működik a K&H netbank, akkor nem vagy egyedül.

Valami komolyabb probléma lehet, mert sem a mobil alkalmazás, sem a böngészős felületet nem működik rendesen, a legváltozatosabb hibákat írja.

“Az azonosítás jelenleg nem elérhető. Kérjük, próbálkozzon újra!”

 

 

Vagy éppen

“elnézést kérünk, hiba történt. folyamatban lévő tranzakciói nem vesztek el, ezeket ellenőrizni tudja a “tranzakciók” menüpontban.”

Vagy

“Egy harmadik fél kiszolgálója nem válaszol.

A kért erőforrás egy harmadik fél kiszolgálóján található. A WebSEAL megkísérelte elküldeni a kérelmet a kiszolgálónak, de az nem válaszol.”

 

A mobil alkalmazásnál is gyűlnek a panaszok

admin

admin Szerző

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.