Ha nem működik a K&H netbank, akkor nem vagy egyedül.
Valami komolyabb probléma lehet, mert sem a mobil alkalmazás, sem a böngészős felületet nem működik rendesen, a legváltozatosabb hibákat írja.
“Az azonosítás jelenleg nem elérhető. Kérjük, próbálkozzon újra!”
Vagy éppen
“elnézést kérünk, hiba történt. folyamatban lévő tranzakciói nem vesztek el, ezeket ellenőrizni tudja a “tranzakciók” menüpontban.”
Vagy
“Egy harmadik fél kiszolgálója nem válaszol.
A kért erőforrás egy harmadik fél kiszolgálóján található. A WebSEAL megkísérelte elküldeni a kérelmet a kiszolgálónak, de az nem válaszol.”
A mobil alkalmazásnál is gyűlnek a panaszok




Hozzászólások
Edit
A máskor reggel 7 körül érkező nyugdíj nem érkezett meg.
Üzletben fizetni tudtam a kártyámmal, de az egyenlegem nem változott.
Enci
Órák óta nem tudok belépni a mobilbankba, a szolgáltatás nem elérhető.
KTI
Reggel óta nem lehet belépni a mobilbankba!
Kispál András
Épp elég pénzt fizet az ügyfél az átutalásokért, legalább a lehetőséget biztositsák. Jelzem egy vállalkozásnak egyáltalán nem mindegy, hogy eltudja- e a pénzügyi tranzakcióit elvégezni. Azt hiszem bankot váltok, nem kimondottan csak ezért. Tudom, hogy senki sem olvassa ezt a bejegyzést azok közül, akik a pénzintézet alkalmazottai, tök mindegy………….
nagy sándor
Kiváncsi vagyok lesz e felelőse ennek a piciny bakinak!
Szerintem, NEM ! Pedig ráférne erre a bankra egy elvállalt felelősség!
Nagyon okos ötlet volt pont a nyugdíj előtti éjszakára tenni egy karbantartást.