A Xiaomi Redmi 8 (beleértve minden változatát: Redmi 8, 8A, 8A Dual, 8A Pro) egy igazán sikeres készülék, immáron majdnem 20 millió eladott példánnyal.
Egészen pontosan 19 milliót sikerült a gyártónak értékesítenie belőle kevesebb, mint 1 év alatt, így a belépőszint egyik meghatározója szereplője lett.
Így persze nem meglepő, hogy jönnek az utódok sorban és érdekes lesz látni, hogy vajon sikerül-e megismételniük az előd által produkált eredményeket. Ismerve a Redmi 9 kiváló ár / érték arányát, erre minden esély megvan (Redmi 9 bemutató itt).
Nehéz pontosan kiszámolni, hogy ez mekkora pénz forgalmat jelent, mert az egyes változatok ára eltérő, plusz az egyes országokban az ár is más, de mondjuk egy szolid 30 000 Ft-os átlaggal számolva ez
570000000000 Ft (570 milliárd) 😀