Bár a GearVita nem tartozik a legolcsóbb webáruházak közé, azért gyakran vannak jó ajánlataik is és az új termékek korai értékesítésében is jók (voltak). De most úgy tűnik valami nincs rendben.
Ennek legegyértelműbb jele a Trustpilot pontszám, amely leginkább a nagyon rossz ügyfélszolgálatnak köszönhető:
A legtöbb vélemény az ügyfélszolgálatot kifogásolja, amely nem vagy csak nagyon lassan válaszol – de van aki szimplán meg sem kapta a rendelt terméket és arra sem érkezett reakció. 🙁
A webáruház Facebook oldalát megvizsgálva feltűnhet, hogy augusztus 23 óta összesen kettő bejegyzés van és 27 óta egy sem, pedig előtte azért eléggé szépen pörgött az oldal.
Ugyanez igaz az oldalon a “new arrivals” részlegre, amely napi szinten frissítve volt, de ez is elmarad már egy ideje.
Hírlevelek egyébként érkeznek, bár abban meg ilyeneket látni:
Mindenből pár darab, mintha kiárusítás zajlana bezárás előtt. Persze ez nyilván lehet vásárlásra ösztönző marketing is, de véletlenül pont más furcsaságokkal egy időben…
Szóval nem tudni mi történik jelenleg, de vásárlás előtt érdemes a fentieket észben tartani.
(A helyzet tisztázódásáig mindenesetre több terméket és kupont nem teszünk közzé.)