A Xiaomi SU7 Ultra eddig csak mint prototípus létezett, de úgy tűnik, hogy megjelenhet az utakon is.
A Xiaomi betörése az autópiacra felgyorsul, amelynek következő lépése lehet a SU7 Ultra, amely az elektromos autók egyik csúcsát jelenti.
A közelmúltban az SU7 Ultra prototípus került a címlapokra, miután sikeresen teljesített a nürburgringi Nordschleife-en, egy köztudottan kihívásokkal teli pályán, amelyet gyakran használnak nagy teljesítményű járművek tesztelésére.
Ez a bravúr nemcsak a jármű képességeit mutatta be, hanem utalt a közelgő hivatalos bemutatásra is. A prototípus októberben ismét megkísérli a nürburgringi pályát.
A hírek szerint a Xiaomi azt tervezi, hogy 2025 első negyedévében bemutatja az SU7 Ultra sorozatgyártású változatát.
A megjelenésre való várakozást tovább erősítették a Xiaomi Auto alkalmazáson belüli váratlan események, ugyanis a felhasználók felfedezték az SU7 Ultra prototípusának konfigurációs lehetőségeit, bár ezeket a lehetőségeket röviddel később rejtélyes módon eltávolították.
Az SU7 Ultra készen áll arra, hogy élvonalbeli technológiájával és kivételes teljesítményével újradefiniálja az elektromos autó fogalmát.
A teljes egészében szénszálas karosszériával készült jármű feltűnően alacsony, 1900 kg-os tömegével büszkélkedhet, ami hozzájárul lenyűgöző gyorsulásához és végsebességéhez.
A motorháztető alatt az SU7 Ultra erőteljes elektromos hajtásláncot kapott, amely 1548 lóerős együttes teljesítményt ad.
Ez lenyűgöző teljesítményt jelent: mindössze 1,97 másodperc alatt képes 0-ról 100 km/órára gyorsulni, végsebessége pedig meghaladja a 350 km/órát.
A Xiaomi egy jelentős bemutató eseményt tervezett október végére, amelynek során bemutatják a Xiaomi 15 sorozatot és a Xiaomi Pad 7 sorozatot, valamint más termékeket. Ez az esemény információkat adhat a SU7 Ultra-ról, valamint a Xiaomi EV tágabb ütemtervére is.
A Xiaomi elektromos autója, az SU7 figyelemreméltó, körülbelül 16 000 darabos eladást ért el szeptemberben, amely a negyedik egymást követő hónap, amikor meghaladja a 10 000 darabot.
A 20 000 darabos célt októberben elérni kívánó vállalat mesterséges intelligencia és intelligens gyártás segítségével optimalizálta a gyártósorokat a hatékonyság növelése érdekében.
A Tesla Model 3-mal és Model Y-vel versengő SU7 megfizethető árával, fejlett technológiájával és AI vezetési támogatásával vonzza a leendő vásárlókat.