PayPal használata

A PayPal a legnépszerűbb online fizetési megoldás. A használata nem annyira bonyolult, de azért az első lépések során (és egyébként is) jó tudni pár dolgot, nem baj, ha van egy részletes leírás.

Annak ellenére, hogy részben magyar nyelvű, néha átvált angolra. Ilyenkor segíthet ha egy másik böngészőben nyitod meg.

Regisztráció

Valószínűleg nem okoz nagy meglepetést senkinek, hogy a regisztráció a “Regisztráció” gombra kattintva (vagy ide) végezhető el.

Egyéni számla

Akkor válaszd ha magánszemélyként szeretnél PayPal számlát.

Üzleti számla

Akkor válaszd ha vállalkozóként, cégként szeretnél kifizetéseket fogadni PayPal-on keresztül.

Persze lehet egyszerre egyéni számlád és vállalkozói is, de nem érdemes keverni a kettőt, mert esetleg a NAV kényelmetlen kérdéseket tesz majd fel.

Kattints a “Folytatás”-ra.

Töltsd ki az űrlapot értelemszerűen, majd “Tovább”. A változatosság kedvéért megint egy űrlap következik, azt is töltsd ki.

“Maradjon bejelentkezve a gyorsabb fizetés érdekében.”

Mindenki saját belátása szerint döntheti el, hogy a nagyobb biztonságot vagy a kényelmet választja. A kérdőjelre kattintva egyébként részletes információt kapsz erről.

Majd “Elfogadás és számla létrehozása”. A regisztrációdat aktiválni kell, ezért kapsz egy email, amiben lesz egy link, amelyre kattintva aktiválhatod.

Ezt követően egy üdvözlőképernyőt látsz, ahol van egy vásárlási és egy pénz küldési lehetőség is. Illetve alul egy internetes fizetésre alkalmas bankkártyát is hozzáadhatsz a PayPal-hoz, amiről automatikusan leveszi a pénzt, amikor fizetsz. De a PayPal számlára kerülhet hagyományos banki utalással is pénz, erről lesz szó a következő részben.

Ha szeretnéd, akkor már most hozzáadhatod a bankkártyád, alul a “Nem biztos benne?….” linkre kattintva. Add meg a szokásos adatokat, majd “Kártya csatolása”.

Mivel később minden művelet a PayPal fő felületéről (kezdőoldaláról) lesz elérhető, ezért kattints a PayPal logóra (balra fent) vagy ide. Így a PayPal kezdő képernyőjére kerülsz. Ha még nem aktiváltad a regisztrációd, akkor kapsz  egy emlékeztetőt, hogy aktiváld.

Hogyan kerül pénz a PayPal számládra?

Két módon: vagy internetes fizetésre alkalmas bankkártyáról (amely lehet virtuális bankkártya is), vagy hagyományos átutalással.

Ha van internetes fizetésre alkalmas bankkártyád

Ez esetben csak hozzá kell adnod a kártyád a PayPal-hoz. Kattints a “Bankszámla vagy kártya hozzáadása” gombra (bal oldalon van).

Kattints a “Kártya csatolása” gombra. Add meg a szokásos adatokat, majd “Mentés”. Innentől kezdve a PayPal automatikusan intéz mindent (ha van elég pénz a kártyán), nem kell mindig megadnod a kártya adatokat PayPal fizetésnél.

Ugyanitt bankszámla csatolására is van mód. A PayPal lehetőséget ad arra, hogy a PayPal  számládon lévő pénzt a bankszámládra átutaltasd. Ehhez kattints a “Bankszámla csatolása” gombra.

Ezt követően pár banki adat megadása szükséges, jelenleg még angol nyelven.

Bank Name: a bankod neve
Account Number: a bankszámlaszámod

majd “Continue”.

Ha NINCS internetes fizetésre alkalmas bankkártyád

Ez esetben sincs gond, a PayPal számládra hagyományos átutalással is kerülhet pénz. Két lehetőség is van, az egyikkel elvileg gyorsan, míg a másikkal lassabban kerül a pénz a PayPal számládra (1-2 nap alatt).

Az elvileg gyors módszer

Azért elvileg, mert nem mindig instant (azonnali), ahogy ígérik.

Ehhez kattints a “Pénz hozzáadása a Trustlyn keresztül” linkre (bal oldalon, a “PayPal-egyenleg” részben). A paypal-topup.hu oldalra kerülsz, ahol látsz egy bank listát, jelenleg ezekkel a bankokkal:

UniCredit Bank, Budapest Bank, Erste Bank, Sberbank, MKB Bank, K&H Bank, OTP Bank, Raiffeisen Bank

Ha ezen bankok valamelyikénél van számlád, akkor használhatod a gyors PayPal egyenleg feltöltést. Kattints az “Add funds instantly” gombra. A PayPal bejelentkezési ablaka jelenik meg. Jelentkezz be, majd fogadd el (“Elfogadás”).

A “Select Bank”-ban válaszd ki a bankod. Az “Amount”-ba írd amennyit szeretnél a PayPal számládra utalni, majd “Continue”.

A trustly.com weboldalra leszel átirányítva. Banktól függ, hogy milyen módon tudsz bejelentkezni, jelentkezz be.

Megeshet, hogy több számlád is van egy banknál, válaszd ki, amelyről a pénzt utalni szeretnéd. Ennek egy normál forint számlának kell lennie.

Erősítsd meg a fizetést valamilyen módon. Kis idő múlva kapsz még egy tájékoztatást. Ez után várnod kell, míg a pénzed jóváírásra kerül a PayPal számládon.

A másik módszer a hagyományos banki átutalás

Ehhez kattints a bal oldali “Feltöltés” linkre, amely a “PayPal-egyenleg” dobozban van. Jelenleg még ez sem magyar, de viszonylag jól érthető.

Beneficiary name: a kedvezményezett neve
Transfer ID    ez kerül a megjegyzésbe vagy van ahol közlemény



Szokott módon utald át. Mivel magyar banknak utalod, ezért normál átutalási költség keletkezhet csak. Arra figyelj, hogy a PayPal neveddel egyező számláról utald!

1-2 munkanapon belül kerül az átutalt összeg a PayPal számládra.

Hogyan fizetsz PayPal-lal?

Ez a legegyszerűbb része a PayPal használatának, hiszen vagy egy linkre, vagy egy gombra kattintasz, bejelentkezel a PayPal-ba és követed a leírtakat.

Nézd át, hogy minden stimmel-e és ha igen, akkor “Elfogadás és fizetés”.

Pénz küldése másnak

Előfordulhat, hogy pénzt szeretnél valakinek küldeni. Ilyenkor két eset lehet:

  1. “Pénz küldése ismerősöknek és családtagoknak”
  2. “Fizetés termékekért és szolgáltatásokért”

Mindkettőt a “Küldés és kérelem” menüpontban találod (felső vízszintes menü).

Pénz küldése ismerősöknek és családtagoknak

Ez esetben egy email címet kell megadni, amely a címzett PayPal felhasználójához van rendelve. Ha még nincs neki, akkor az sem gond, de ez esetben azért szerencsés vele egyeztetni. Ha megadtad az email címét, akkor “Tovább”.

Írd be az összeget és ha szeretnél, akkor egy megjegyzést, majd “Folytatás”. Tájékoztatást kapsz arról, hogy mennyit küldesz és hogy annak mennyi a díja. Ha minden rendben, akkor “Kifizetés küldése”.

Fizetés termékekért és szolgáltatásokért

Előfordul, hogy manuálisan kell megoldanod a fizetést valamilyen termékért, vagy szolgáltatásért. Ilyenkor a folyamat lényegében ugyanaz, viszont számodra nincs költsége a pénz küldésének, mert a címzettől kerül levonásra. Add meg ugyanúgy az adatokat és a végén szintén  “Kifizetés küldése”.

Pénz átutalása hagyományos bankszámlára

A PayPal-on lévő pénzed kikérheted a bankszámládra, ehhez kattints a “Pénzátutalás” linkre amely a “PayPal-egyenleg” dobozban van. Ha még nem adtál meg bankszámlát, akkor meg kell adnod. Ez esetben kattints a “Bankszámla csatolása” gombra.

Bank Name: a bankod neve
Account Number: a bankszámlaszámod

Figyelj arra, hogy ne legyen szóköz és egyéb egzotikus karakter a bankszámlaszámban, csak a számok. És arra is, hogy minden adat hibátlan legyen.

Ha megvan, akkor kattints az “Add”-ra.

Ez után a “Pénzátutalás”-ra kattintva indíthatsz átutalást.

admin

admin Szerző

Hozzászólások

    Avatar

    Cserna Ferenc

    (2018.12.21 - 21:07)

    Üdv !
    Az lenne a kérdésem, hogy 2015-ben hoztam létre a PayPal számlámat, akkor még magyar számlaszámmal (OTP).
    Ezt a magyar számlát már megszüntettem, mivel három éve Hollandiában élek, és ott az ING banknál nyitottam számlát.
    Az a problémám, hogy sehogy sem fogadja el, ha a Holland bankkártyám adatait akarom beírni.
    Tudnának ez ügyben segíteni ? Előre is köszönöm

      admin

      admin

      (2018.12.21 - 21:10)

      Szia. Hát, ezt valószínűleg csak a PayPal support tudja megválaszolni / megoldani. Talán az lehet a gond, hogy még mint “magyar PayPal számla” van jelen és így a holland bankkártyával problémázik.

      Mi a konkrét hibaüzenet egyébként? Lehet abból kiindulva jutnánk valamire.

      Avatar

      Mária Mucsi

      (2023.01.13 - 11:11)

      Szeretném tudni miként tudnám meg szüntetni a Pay Palt számlámat mivel nem használom

        Avatar

        Mária Mucsi

        (2023.01.13 - 16:31)

        Nem kaptam választ a kérdésemre

    Avatar

    Andrea

    (2019.09.02 - 10:41)

    szia, ha azt szeretném, hogy egy ismerősöm a paypal-omra fizessen, milyen adatokat kell neki megadnom?

      admin

      admin

      (2019.09.02 - 10:46)

      Szia, név, email cím, vagy telefonszám amit a Paypal elfogad. Ezek közül az email cím a legcélszerűbb (amivel regisztráltál Paypalon).

        Avatar

        Szabó Andrea

        (2020.06.07 - 16:13)

        Milyen Számlát Nyitottál

    Avatar

    Noémi

    (2019.09.02 - 19:57)

    Üdvözlet!
    Segítséget szeretnék kérni a PayPal pénzutalással kapcsolatban.
    A Bank neve rovatba, a bank teljes nevét ki kell írni, vagy elég a hagyományos név? pl: OTP Bank, vagy OTP Bank Nyrt.
    A számlaszámnál pedig, azt a számot kell megadni, ami pl: a folyószámla kivonatokon is szerepel, vagy a nemzetközi IBAN számot? Mert a kettő nem ugyanaz. Úgy tudom, hogy ha nem jól töltöm ki ezeket, azon túl, hogy nem sikerül az utalás, még díjat is felszámolnak.
    Köszönöm.

    Avatar

    H. József

    (2019.09.06 - 22:35)

    Segítséget szeretnék kérni,
    Küldtem a 2 éve meglévő Pay Pal számlámra pénzt, 2 nap múlva megjelent az egyenlegben rendben. Most szeretném számlámat társítani a Pay Pal számlámhoz, mert egy részét vissza szeretném küldeni a számlámra, tévedésből nagyobb összeget küldtem, de sokadszorra sem fogadja el a számla társítási próbálkozásaimat, pedig mindent a leírtak szerint csinálok. “Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később.” – minden alkalommal ezt a választ kapom. Mi lehet a hiba? Köszönöm

    Avatar

    István

    (2019.11.02 - 17:12)

    Üdv! Gyakorlatilag olyan, mintha a semmiből érkeztem volna ide. Két kérdésem lenne. Az egyik az, ha pénz érkezik hozzám, azt hogyan tudom felvenni, ha nincs bankszámlám? Ha meg van, de az Revolut, akkor mi a helyzet? Látom, hogy az utolsó kettő hozzászóló nem kapott választ, remélem nem leszek harmadik, bár szerintem ezekre a kérdésekre egyszer úgyis választ találok.

      admin

      admin

      (2019.11.02 - 17:23)

      Üdv, bankszámla nélkül sehogy, csak elkölteni tudod PayPal fizetésekkel. Viszont ha elérsz egy bizonyos beérkező összeget, akkor a PayPal további azonosítást kér (amelybe beletartozik a személyi igazolvány másolata is). Addig zárolja a számlát, míg ez nem történik meg.

      Revolut esetén elvileg a Revolut banki adatait kell megadni az átutaláshoz.

    Avatar

    Erika

    (2019.11.10 - 15:23)

    Hello.problèmám hogy online rendeltem valamit.paypal rol ment az összeg a megrendelt dologèrt.vagyis levonódott 95euro…1óràn belül lemondtam a rendelèst amit jóvà is hagytak,viszont az összeg mèg midig minusz a paypal on..mi a teendő?

      admin

      admin

      (2019.11.10 - 15:32)

      Helló. A mínuszos összeg meg is marad, de nem érkezett egy pluszos, tehát jóváírás?

    Avatar

    Nagy Nándor

    (2019.11.18 - 15:01)

    Bankkártyám lejárt. Megkaptam az újat, de nem találom sehol a módosításra vonatkozó ablakot, lehetőséget. Mielőbb szeretném az új adatokkal használni a PayPal-t.
    Üdvözlettel,

    Nagy Nándor

    Avatar

    LEvi

    (2019.11.20 - 11:47)

    Sziasztok!
    A paypalban müködik 2019-11-20 án az hogy ha egy webáruházban (woocommerce) valaki bankkártyával akar fizetni átirányítják a Paypal -ra és ott úgy fizet hogy nem kell a vevőnek paypal fiókot regisztrálni , csak beírja a kártya adatokat és elküldi a pénzt az eladó paypal számlájára?
    Ha ez műkdöhet van arról valami linketek hogy kell ezt beállítani woocomerce-ben?

    Avatar

    mircike

    (2019.11.23 - 15:29)

    Érdeklődni szeretnék hogy valaki tudna e segíteni abban hogy rendeltem a Gearbest áruházból árut, de a megrendelőnél nem adta be a városnevet csak az irányítószámot, így rendeltem Mastercard kártyával/nem Paypal/, majd kaptam egy levelet hogy a várost írjam be de nem lehet sehogy sem beírni így jött a chat adjam meg a posta fiókot de milyet? A postát felhívtam nem tudtak segíteni, kérdés az hogy tudom a pénzemet vissza szerezni??? mircike

    Avatar

    Gabor

    (2019.11.24 - 12:12)

    Sziasztok!

    Erre már talált vki megoldást? OTP-s számlát akarok hozzáadni (vagy Unicredit), és mindig ezt dobje fel:

    “Sajnáljuk. Jelenleg nem tudjuk feldolgozni a kérését. Próbálja újra később.”

    Láttam másnál is előfordult. Valakinek sikerült megoldani? Ha igen, hogyan?

    Köszi előre is!
    Üdv.,
    Gábor

    Avatar

    matyasa

    (2019.12.08 - 09:24)

    Sziasztok!
    “Gyanús tevékenységet észleltek”, ezért zárolta a PayPal a számlámat. Ezért, hogy “engem védjen” kéri, hogy töltsem fel valamely fényképes igazolványomat. Megtettem, már két hete, azóta semmi, egy hete szintén felküldtem, azóta “Ellenőrzésre beküldve”státuszban van, továbbra is zárolva büntetnek(?) vagyok. Ma kaptam tőlük e-mailt, miszerint: “Sikeresen aktiválta a One TouchTM funkciót”- miközben én ilyent nem kértem. A kezelőfelület valós, bejelentkezve a saját adataimat látom viszont, nem sok tranzakcióval de 2012-től vagyok regisztrálva.Mi lehet a teendőm? Köszi szépen előre is!
    Üdvözlettel.

    Avatar

    Tamás

    (2019.12.17 - 09:39)

    üdv,
    Egy hirdetési oldalon hirdettem egy szerszámgépet, melyre Ukrajnából jelentkezett egy úr, hogy paypal-on keresztül átutalná a vételárat plusz a szállítási költséget, jelentős összegekről van szó (több százezer). Ezért regisztráltam a paypalon, majd elküldtem az adatokat neki elvileg folyamatban van a paypal számlára való feltöltése. Azt kérni, hogy ha megérkezett az utalása abból a szállítási díjat utaljam el egy cégnek aki a szállítást fogja intézni, akkor rendeződik az üzlet. Kérdésem, hogy ha feltölti a paypal számlám x összeggel, az még csak egy virtuális pénz igaz? Ha ebből a virtuális pénzből egy részét átutalom a megadott szállítást végző cégnek paypalon keresztül, akkor fog ténylegesen is jóváíródni a számlámon a termék vételára amit aztán bankszámlámra utaltathatok a paypallal? Így írta le az illető angolul, de elég rossz az angolom és nem használtam még soha a paypalt sem. Nem tudom biztosan fordítani az angolját, ezért kérdezem hogy helyesen tájékoztatott a dolgok menetéről az úr? Azért kérdezek, nehogy valami átverésben, pénzcsalásba keveredjek azzal, hogy rátesz valaki a számlámra valamit (virtuális pénz?) aminek egy részét tovább utaltatja velem, esetleg nem lesz semmi az egészből, vagy talán még nekem is fizetési kötelezettségem keletkezik stb.
    köszönöm, ha olvassátok levelem.

      admin

      admin

      (2019.12.17 - 09:49)

      Üdv, hát ez egy kicsit zavaros.

      Ami biztos:

      amíg a PayPalon van a pénz, addig ugyan valóban virtuális pénz, de PayPal fizetésre elérhető. Hogy igazi pénz legyen belőle, ahhoz a bankszámládra kellene átutalnod.

      amíg PayPal-on van, addig a PayPal visszatarthatja, ha valami probléma van

      Ezért az lenne a jó megoldás, hogy megkapod a pénzt, a termék árát átutalod a magyarországi (vagy ahol vagy) számládra, majd ha megkaptad, akkor a szállítást a megadott PayPal számlára.

      Így nagyon probléma nem lehet, hiszen a termék ára megvan mindenképpen.

    Avatar

    Gábor

    (2019.12.19 - 16:06)

    nem rég regisztráltam a paypal-ra,eladtam két dolgot,és így volt a leg egyszerűbb!a pénzek megérkeztek ,fogadtam,átváltottam,és már egyszer utaltam December elején az OTP-s számlámra.Most megint szertnék,de nem engedi,ezt írja ki:-“Sajnáljuk, de ez több, mint amennyit jelenleg utalhat. Adjon meg alacsonyabb összeget.” !Ez azért furcsa,mert kisebb összeget akarok utalni,mint ami a számlámon van!Nem kaptam róla értesítést,hogy vissza tartanák,vagy bármilyen szankciót alkalmaznának!Ilyenkor mit tudok tenni,hogy juthatok a pénzemhez?

    Avatar

    Monika

    (2020.01.10 - 11:20)

    Szia! Nekem van egy problémám, anno az egyik ismerősöm csinált nekem egy PayPal számlát hibás adatokkal, nem is használtam stb.. Most viszont újra regisztráltam másik email címmel és mikor a banki adatokat akartam még adni ki írta h ez már használatban van egy másik számlán.. A kérdésem mit tehetek ilyenkor? Szeretnék egy számlát nyitni. A régit nem tudom törölni mert nem tudok oda be lépni.

    Avatar

    Rubus Róbert

    (2020.03.02 - 15:39)

    Február 8.-án átutaltak részemre 12.000,- Ft-ot, amit a mai napig nem írtak jóvá a számlámon . Mi ilyenkor a teendő ? Az Unicredit banknál jártam, ők nem tudnak segíteni.

      admin

      admin

      (2020.03.02 - 15:41)

      Honnan hova utaltak?

    Avatar

    Kovács József

    (2020.03.08 - 13:11)

    Régen van paypal számlám, mostanában nem érkezett meg több vásárolt termék, nem tudom beazonosítani a vásárolt dolgaim, mert mostanában nem írja ki a paypal a tranzakciókhoz , mit vásároltam.Miért nem, hol a hiba?

    Avatar

    Noémi

    (2020.04.06 - 11:18)

    Jó napot!
    Ha interneten vásárolok valamit, a PayPal küld számlát postán a címemre?
    A rendelési oldalon van egy olyan rész, hogy számlázási cím megadása.
    Köszönöm.

      admin

      admin

      (2020.04.06 - 11:31)

      A kereskedőnek kell küldenie számlát, de ők sem postán szokták. Esetleg a magyarországi webáruházak küldhetnek postán, de náluk meg rendkívül ritka, hogy PayPal-lal lehessen fizetni.

    Avatar

    Andrásné Gál

    (2020.04.07 - 12:32)

    Üdvözöllek!
    Abban szeretném kérni a segítségedet,hogy ha a bankszámlámat csatolom a Paypal-hoz,hogyan történik a vásárlásaim kifizetése?
    Valamint azt,hogy részemre ez milyen költséget jelent?
    Köszönöm a segítségedet!

      admin

      admin

      (2020.04.07 - 12:36)

      Szia, a PayPal-ra pénzt juttatni átutalással, vagy bankkártyával lehet, vagy esetleg valaki más is küldhet pénzt a PayPal számládra.

      Tehát ha egy online fizetésre alkalmas bankkártyát csatolsz a PayPal számládhoz, akkor automatikusan onnan vonja le. De előre is lehet pénzt juttatni a PayPal számlára normál átutalással.

      A PayPal-lal történő fizetésnek költsége számodra nincs, a kereskedőnél jelentkezik majd a költsége (egyes kereskedők emiatt felszámíthatnak némi extra díjat, de ez közel sem általános).

    Avatar

    Gyöngyi hegedűs

    (2020.04.09 - 14:23)

    Üdvözlöm, tanácsra lenne szükségem.Webshopban vásároltam, PP-lal fizettem regisztráció nélkül. A terméket, visszajelzést nem kaptam az eladótól. Próbáltam visszaszerezni a (nem jelentős összegű) pénzt, a PP regisztráltatott, kártyát csatoltatott, mindent megtettem, 5 üzenetváltással, csatolva a fizetés bizonylatát. Még mindig semmi… a pénzt már hagynám, de lehetek-e biztos benne, hogy nem emelnek le újabb összeget? Elég lenne ehhez, hogy megszűntetem a fiókomat?

      admin

      admin

      (2020.04.09 - 14:27)

      Üdv. Pénzt levonni nem lehet csak úgy, ha valaki saját maga kezdeményezi és jóváhagyja.

      Ez alól kivétel az az eset, amikor egy szolgáltatásról van szó és beállításra kerül az automatikus kifizetés.

      De mivel ez termék, ezért itt ilyen eset nem állhat fent.

    Avatar

    Hajnalka Horváth

    (2020.05.05 - 13:15)

    Sziasztok,
    MasterCardot szeretnék csatolni a Paypal számlámhoz,de jelenleg sajnos a MasterCard mínuszos.
    Lehet e így pénzt küldeni és lehet e verifikálni a paypal számlát egy mínuszos MasterCarddal?
    Hálásan köszönöm a válaszotokat ❤️

      admin

      admin

      (2020.05.05 - 13:23)

      Szia, elvileg még mindig úgy működik a megerősítés, hogy terheli egy minimális összeggel a kártyát. Ha azt engedi a bank a mínuszos kártya ellenére, akkor nem lehet gond.

    Avatar

    zsofi

    (2020.05.18 - 00:23)

    sziasztok
    gondom van a paypalhoz bankszamla csatolassal
    azt mondja ehhez a bankszámlához nem csatolhatok több paypal szamlat
    na ezt nem ertem

      admin

      admin

      (2020.05.18 - 20:26)

      Szia, ezt akkor írja, ha egy PayPal számlához már csatolásra került egy számlaszám. De mivel nem érted, így akkor elvileg ilyen nem történt, szóval rejtély mi lehet a gond. Valószínűleg ezt csak a PayPal support tudja megoldani.

    Avatar

    Judit Rimai

    (2020.06.01 - 14:15)

    Zűrős tranzakció miatt lezártam a számlámat. Jelenleg nem is tudok bejelentkezni. Mi a teendő ebben az esetben?

      admin

      admin

      (2020.06.01 - 14:20)

      Ebben csak a PayPal ügyfélszolgálata tud segíteni.

    Avatar

    Nita

    (2020.06.01 - 21:18)

    Nekem olyan kérdésem lenne, ha én nem állítottam be szolgáltatást akkor miért vonja le automatikusan minden hónapban a szolgáltatási díjat? Azt a másik fél (eladó) állította be?Mert nem nagyon értem miért kell duplán fizetnem egy tranzakcióért! Előre is köszönöm a választ!

    Avatar

    Demeter Rozália

    (2020.06.16 - 18:29)

    Üdv,
    kis segítséget szeretnék kérni: május 31 PayPalon utaltam pénzt (kártya hozzárendelve, ahogy illik), 9.390-et a Digitalker.hu-nak, mert ugyan magyar cég, de banki utalást nem ad meg, mint lehetőség, kps utánvéttel nem szerettem volna még plusz pénzekért vacakolni. Az üzlet nem jött létre a cégnél dolgozó egyik személy miatt, mert nem úgy kezelte a dolgot, mint eladónak illik. Erre kértem vissza a pénzemet, de nem hajlandók visszaküldeni az általam elküldöt összeget, mondván, hogy nekem tranzakciós díjat számol fel a PP és ők csak 8.981,- Ft-t kaptak, csak annyit hajlandóak visszaküldeni. nekem ilyen esetem még sosem volt, amikor visszakértem valahonan pénzt, az jött, amit küldtem. Úgy tudom, nekem a PP fizetés nem jár plusz költségekkel. Most ezek meg nem hajlandók visszajküldeni a 9.390,- Ft-ot erre a tranzakciós díjra hivatkozva. Meg azt írták, hogy minek választottam akkor a PP-t. Mondtam nekik, hogy elég szégyen az, ha magyar cégként, magyar embereknek nem adnak számlaszámot, mert ingyen tudnám utalni az összeget… Most ki vagyok kicsit akadva – nem az a párszáz Ft különbözet, hanem ez az egész viselkedésmód, hozzáállás a kereskedő oldalról. Küldtem nekik több visszaigénylést, mindet szó nélkül törlik és ennyi. Jól tudom, hogy nem nekem van ilyen esetben költségem? Ödv, Lia

      admin

      admin

      (2020.06.16 - 18:38)

      Üdv, az igaz, hogy kereskedőnek felszámíthat költséget a PayPal és ők valószínűleg azt nem akarják visszafizetni. Az más kérdés, hogy akkor a Paypal fizetés esetén miért nem kérnek annyival többet és persze az is más kérdés, hogy pár száz forintért lejáratják magukat.

        Avatar

        Demeter Rozália

        (2020.06.16 - 19:27)

        Üdv, köszönöm szépen a gyors választ. Én is valahogy így gondoltam/reméltem (nem szeretnék másnak kárt okozni, de azt sem, ha engem akar valaki megkárosítani). Üdv, Lia

    Avatar

    Anna

    (2020.06.20 - 20:41)

    paypal számlámra utaltak pénzt, szeretném egy Unicredites számlára továbbutalni. Ehhez a számlához tartozó Mastercard már regisztrálva van a Paypalon, fizettem is vele. Amikor csatolni szeretném a számlát és beírom a számlaszámot, ez a válasz jön: Ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni. Nem értem. Miért nem elég a kártya, de ha nem elég, miért nem tudom a számláját felvetetni?

      admin

      admin

      (2020.06.20 - 21:02)

      Szia, az ilyen kérdésekben sajnos csak a PayPal tud érdemi választ adni, ők látják, hogy mi a probléma.

    Avatar

    Sándor

    (2020.07.01 - 13:00)

    Üdv,
    Az e-mail címre történő PayPal fizetéssel (mint áru vételár kiegyenlítési lehetőséggel) kapcsolatban szeretnék egy kérdést feltenni. Kínából rendelnék árut, 100 eFt fölötti értékben. Az eladó e-mail címre történő kifizetést jelölt meg, mint vételár + szállítási költség kiegyenlítési lehetőséget. Mivel ilyet még nem csináltam, kérdésemre elmondta, hogy a tranzakció biztonságos, mert áru kifizetés esetén a PayPal visszatartja a számláján az összeget egészen addig, amíg én meg nem kapom a hibamentes árut, és ennek tényét le nem igazolom a Paypal-on keresztül. Próbáltam utána olvasni a dolognak, de ezt így, ebben, a formában sehol sem találtam leírva. A kérdésem az lenne, hogy valóban így működik-e ez fajta tranzakció, egyáltalán van-e bármiféle garancia a PayPal keretein belül, hogy viszontláthassam a kifizetett összeget, ha az eladó netán át akarna verni? Elvégre semmiféle hivatalos megállapodás nincs a dolog mögött, csupán egy PayPal felhasználóhoz rendelt e-mai cím, illetve egy e-mailes levélváltás a terméről és a kifizetés menetéről. Köszönöm előre is. Üdv, Sándor

      admin

      admin

      (2020.07.01 - 13:03)

      Üdv, tapasztalatok alapján a PayPal mindig levonja a vásárlótól az összeget és később panaszt lehet benyújtani, ha probléma volt.

      Nem biztos, hogy érdemes ettől az eladótól vásárolni.

    Avatar

    Sándor

    (2020.07.02 - 13:53)

    Üdv,
    Köszönöm a gyors választ.
    Igen, én is attól tartok, hogy tőlem mindenképp levonásra kerül az összeg, és ha tényleg átverés a dolog, kevés rá a garancia, hogy vissza is kapom a pénzem.
    Esetleg a PayPal keretein belül más, biztonságos kifizetési módot tudnál javasolni, amivel elő tudnék állni az eladó felé, például ez a bizonyos kifizetés gomb kérése?
    Amúgy becsületesnek tűnik, komolynak látszó, leinformálható céget képvisel, de hát na.
    Köszönöm előre is a választ.
    Üdv, Sándor

      admin

      admin

      (2020.07.02 - 23:57)

      Üdv, a normál kifizetési folyamat sem feltétlenül biztonságosabb, mert ha átverés, akkor annál is csak a szokott módon lehet reklamálni a PayPal-nál, illetve az összeg akkor is azonnal levonásra kerül.

      Az más kérdés, hogy esetleg az email címre küldést a PayPal máshogy kezeli, mint a normál kifizetést.

    Avatar

    Steve

    (2020.07.05 - 11:08)

    Szia!
    Paypal üzleti számlát regisztráltram. Eleinte korlátozás volt rajta és kértek tőlem hivatalos papírokat.
    Ezeket el is küldtem és feloldották az összes korlátozást.
    De!
    Eddig csak a céges kártyám volt társítva a fiókhoz és most szerettem volna a céges OTP bankszámlát is társítani.
    Beírom a bank nevét és a számlaszámot és a következő hibaüzenet fogad:
    “Ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni.”
    Mi lehet a gond?
    Magyar a számla és magyar a bank is! Ráadásul céges és a paypalnak megadott céghez istartozik.

      admin

      admin

      (2020.07.05 - 11:11)

      Szia, ebben csak a Paypal support tud segíteni, írj nekik, általában 24 órán belül válaszolnak.

      Avatar

      Desischado

      (2021.02.23 - 23:08)

      Szia, öt nap után jöttem rá végre, egy nyomozás után, hogy a számla csatzolás úgy lehetséges, ha beírod a bank nevét, alsó rubrikába a számlaszámot, de a kötőjelek nélkül! Csak a számsort! Rögtön elfogadta a csatolást! Akinek ilyen gondja van, az így próbálja!

    Avatar

    SirAtti

    (2020.08.07 - 20:37)

    Sziasztok! Anno még regisztráltam PP-re és most társítanám az OTP-s bankkártyámat, de kiírja,hogy “Ezt a bankszámláját jelenleg nem tudjuk csatolni.” Van egy WebNetes számlám is, azt lehet csatolni, viszont az OTP szabályzata nem engedi,hogy PP-ről a pénzt a Webesre tegyem. Megpróbáltam, 2 napot vártam, aztán PP-re visszament az összeg. Mit tudnék tenni,hogy a bankártyás számlaszámomat elfogadja?

    Avatar

    tjtj

    (2020.09.09 - 13:01)

    Mit kell tennem, ha PayPal szolgáltatáson keresztül küldenek pénzt számomra. Nem szeretnék hozzá kártyát, sem vásárolni sem, a módot a pénz küldője választotta.

      admin

      admin

      (2020.09.09 - 13:05)

      Egy bankszámlára szükséged lesz, de valahogy aktiválni kell a PayPal-t is, amihez kártya szükséged.

      Valamint a fogadott összegtől függően további azonosításra is szükség lehet, például szkennelt / fényképezett személyi igazolvány.

        Avatar

        tjtj

        (2020.09.09 - 19:28)

        Köszönöm a gyors választ.
        Bankszámlám van, kártyám is van hozzá. Kell regisztrálnom a PayPal-re?

          admin

          admin

          (2020.09.09 - 19:31)

          Igen, regisztrálni kell.

    Avatar

    Donát

    (2020.09.29 - 14:57)

    Sziasztok! Elkezdtem dolgozni vállalkozóként és külföldi ügyfelem Paypalon keresztül utalna pénzt. A kérdésem, hogy ez esetben magánszemélyként regisztráljak vagy üzleti fiókot nyissak a Paypalon? Fontos lehet hogy nem terméket árulok, hanem tanácsadói szolgáltatást nyújtok. Illetve ha regisztrálok akkor magánszámlaszámmal / bankkártyával vagy céges kártyával kéne? Előre is köszönöm a választ.

      admin

      admin

      (2020.09.29 - 15:04)

      Szia, a PayPal szabályzata alapján mindkettő használható pénz fogadására. Egy összeg elérése után mindkettőhöz további validáció szükséges, amely lehet szkennelt okmány (pl. személyi igazolvány), vagy cég esetén a céges papírok.

      Cég esetén érdemes a cég nevére üzleti fiókot nyitni, de ha egyéni vállalkozó vagy, akkor mindegy lehet.

      A számla értelemszerűen azé legyen, aki nevén van az account (már csak az adózás miatt is).

    Avatar

    David

    (2020.10.23 - 16:27)

    Üdv. Nekem olyan problemam lenne, hogy nemtudok pénzt küldeni. Azt irja: Jelenleg nem tud pénzt küldeni. Ugy tünik a szamlajaval valami problema van.

    Esetleg valaki tudna segeteni? Mit kéne tennem?

      admin

      admin

      (2020.10.23 - 16:40)

      Üdv, ilyen problémákban csak az ügyfélszolgálat tud segíteni. Ennyire semmitmondó hibaüzenet esetén meg főleg.

    Avatar

    Jerkus József

    (2020.11.08 - 20:47)

    Üdvözlöm! Kifizetést tudok fogadni úgy is paypalra, hogy nincs regisztrálva bankkártya és számlaszám ? Valamint mekkora a maximális összeg, amit tudok fogadni ? Köszönöm!

      admin

      admin

      (2020.11.08 - 20:49)

      Üdv, elvileg nem.

    Avatar

    Kovács Dávid

    (2020.11.15 - 18:16)

    Jó estét! A bejelentkezésnél kéri a rendszer a mobiltelefonos azonosítást. Az a számom már régóta nem él, más van helyette. De így nem tudok továbblépni a bejelentkezésnél, hogy megváltoztassam. Hogyan orvosolható a probléma? Köszönöm

    Avatar

    Tafferner Géza

    (2020.12.03 - 22:32)

    Ha valaki a Pay pal számlámra akar utalni,a számlámat milyen azonosítóval tudja elérni?
    Köszönöm válaszát.

      admin

      admin

      (2020.12.03 - 22:36)

      Email címmel, vagy telefonszámmal, vagy felhasználónévvel.

    Avatar

    Noémi

    (2021.01.23 - 21:18)

    Hello! Abban esetleg van tapasztalat, hogy ha véletlenül tranzakció azonosító nélkül küldtem el az utalást, szóval a közlemény rovatba nem írtam be, amivel beazonosítják, hogy kinek kell lekönyvelni az összeget, akkor mi történik? Egy idő után visszaküldik a pénzt a számlámra vagy nekem kell a PayPal ügyfélszolgálatánál jeleznem, hogy hiba történt? Jó lenne visszakapni a pénzemet. A saját bankom csak nem kevés összegért tudná visszahívni, az nem opció. Előre is köszönöm!

    Avatar

    Zoli

    (2021.01.26 - 20:18)

    Üdvözlöm,
    Konkrét kérdésem lenne. Ausztriai ismerősöm 1.000 euro-t küldene A PP számlámra. Milyen költséget jelent ez neki, nekem, ill. milyen költsége van a PP-ről saját számlámra történő utalásnak?
    Köszönöm.

    Avatar

    Farkas Judit

    (2021.02.22 - 08:13)

    Szia! Olvastam az üzeneteket, sokaknak gond az, hogy nem tudnak bankszámlát társítania Paypal-hoz. Nekem is ez a gondom, beírom a bankom nevét és a számlaszámot, és azt írja ki, hogy rossz számot adtam meg. Alul meg amerikai számlát javasol. Írtam az ügyfélszolgálatnak, de csak azt írták, hogyan kell társítani a bankszámlát, de nem fogadja el. Enélkül meg nem vehetem ki a pénzem, ugye? A kártyát gond nélkül tudtam társítani. A kérdésem, hogy bankautomatából tudok pénzt kivenni?

    Avatar

    Boglárka

    (2021.06.03 - 13:06)

    Szia. Olyan kérdésem lenne hogy aki játszik paypal játékokon, mennyi idő alatt kapja meg a pénzt?

    Avatar

    Kevin

    (2021.06.13 - 09:14)

    Üdv! Az lenne a kérdéesem, hogy miért nem enged fizetni paypallal, hozzá van kötve az otp Junior kártyám, van rajta elég pénz, minden stimmel..

    Avatar

    boomtown

    (2021.07.22 - 17:13)

    Sziasztok, Paypallal küldtem belföldre forintot az ismerősöm e-mai címére. Az ismerős előzetesen nem regisztrálta be az email címét ezért a tranzakció meghiúsult, de 30 nap eltelte után Paypal a bankkártyámra visszaküldte az összeget. A visszatérítésnek a a banki számlakivonaton is meg kellett volna jelennie.De ott ennek nincs nyoma. A Paypal számlám is nulla forint összeget mutat. Szeretném megkérdezni, miként tudok meggyőződni arról, hol látom, hogy a visszatérített összeg tényleg a számlámon van ? A választ előre is megköszönöm.

    Avatar

    Klau

    (2021.09.24 - 23:41)

    Ha,pénz küldtek a payPal számlámra az miért ír 0-Ft-t?Itt is kell számla?

    Avatar

    Szendrődiné Hankó Mónika

    (2021.10.25 - 08:58)

    Üdv! Új bankkártyám van,mert a régi lejár ebben a hónapban.Aktiválva van az új. Társítani próbálom,de nem lehet,azt írja,nem sikerült azonosítani,hogy enyém a kártya.

    Avatar

    Szakacs Csaba

    (2021.12.06 - 21:56)

    Sziasztok
    Unicredit forintos bankszámla számot nem akarja egy istenért sem elfogadni.
    ” This account needs a little help to link it. Contact us and we can help with that, or you can link a different account”
    a számla a nevemen van, bankkártyák működnek, több mint 15 éve használom szerintem, ergo már totál ki vagyok tőle. Paypal communityn nem találok megoldást, helpdesk foglalt, email cím nincs, tehát nem igazán tudok hová fordulni. Valami ötlete valakinek?

    Avatar

    László Zombory

    (2022.03.15 - 09:50)

    Ismeretlen külföldi vevőm azt kéri tőlem, hogy Paypal-lal fizethessen a több száz ezer Ft-os árúért. Ő intézkedik, hogy egy általa megbízott magán cég elszállítsa tőlem az árút.
    Sokan azt mondják, hogy így ne adjam át az árút, mert lehetősége van, hogy valamilyen kifogással Paypal-tól visszavegye a pénzt.
    Milyen megoldás lehet erre az esetre, hogy én is, mint eladó védve legyek?

      admin

      admin

      (2022.03.15 - 09:56)

      Erre van a vevőknek lehetősége, de azért ez nem bemondásra megy, bizonyítania kell, hogy valamilyen problémája van. A szállításnak követhetőnek kellene lennie, célszerű volna ismert futárral szállítani.

    Avatar

    Szonti

    (2022.04.25 - 23:46)

    Hello!
    Az miért lehet, hogy egy vásárlásomat Paypallal akartam kiegyenlíteni, de most nem volt elég a jelszót meg az email címemet beírnom, hogy elutalja az összeget, mert kiírta, hogy éppen baja van a mastercard kártyámmal és adjam meg a kártyaadatokat. Elvileg a paypal honlapján voltam szóval nem hiszem, hogy adathalász áldozat lettem, mindenesetre a kártyaadataimat nem adtam meg. Előfordul ilyen, vagy a weboldal problémás ahonnan vásárolnék?

    Avatar

    Noémi

    (2022.07.17 - 14:52)

    Üdv,
    Nem tudok PayPal-en pénzt utalni saját, csatolt bankszámlaszára, mert a “Pénzátutalás” gomb nem reagál semmit ha rákattintok. Illetve valutát sem tudok átváltani, mert a pénznemek után lévő kis jelre ha rákattintok, szintén nem reagál. Más gombok működnek. Korábban gond nélkül használtam már mind a két funkciót. Már több hónapja fenn áll ez a probléma. Többféle böngészőt is próbáltam, és a sütiket és előzményeket is töröltem már. Mi lehet a probléma? Köszönöm.

      admin

      admin

      (2022.07.17 - 14:54)

      PayPal appal sem működik?

        Avatar

        Noémi

        (2022.07.17 - 15:01)

        PayPal appom nincs. Csak asztali PC-ről megy.

          admin

          admin

          (2022.07.17 - 15:04)

          Hát akkor vagy lesz PayPal appod és megpróbálod, vagy PayPal ügyfélszolgálat. De valószínűleg utóbbi lesz a megoldás.

    Avatar

    Tímea

    (2022.07.17 - 17:33)

    Üdvözlet!
    Az a telefonszám amivel regisztráltam, már nincs meg. A bejelentkezéshez kódot küldenek, amit nem kapok meg. Így nem jutok be a fiókomba, Mi a teendő? Köszönöm!

      admin

      admin

      (2022.07.17 - 17:44)

      Üdv, ebben csak a PayPal ügyfélszolgálat segíthet.

    Avatar

    Judit

    (2022.07.28 - 09:32)

    Szép napot kívánok!
    Egy olyan kérdésem lenne, hogy be vagyok regisztrálva a Paypal-ra, viszont sosem használtam eddig. Amerikából várnék utalást és szükségem lenne rá.
    Mikor bejelentkeznék nem enged be mert azt írja,hogy nem tudtuk azonosítani, hogy ön az. Semmilyen opciót nem találok arra,hogy ezt hogyan tudnám korrigálni. A jelszó és bejelentkezés jó mért a simplepayen is úgy fizetek. Viszont azt utalást Amerikából nem lehet másképp megoldani.
    Köszönöm szépen a segítséget előre is!

    Avatar

    Laci

    (2022.12.09 - 22:12)

    Hello. Most először használom a paypal-t. Vettem egy terméket, és az eladó nem fér a pénzéhez. A termék még szállítás alatt van, nem kaptam meg. Ameddíg nem kapom meg a terméket addíg zárolva van az elutalt pénz a paypal számláján? Vagy valamit én rontottam el? Meg kell valahol erősítenem valamit amit nem vettem észre? Előre is köszönöm a választ.

      Avatar

      StormChild

      (2022.12.11 - 05:17)

      A bankszámládról már leemelte a pénzt a PayPal? Ha nem, semmi gond. Ha igen, de az eladó nem kapta meg tőlük a pénzt, a PayPal supportjának kell írnod.

    Avatar

    Mária Mucsi

    (2023.01.13 - 16:52)

    Nem kaptam választ a kérdésemre Akkor miért írjaki, hogy kötelező az e-mail használata

      Avatar

      Mária Mucsi

      (2023.01.13 - 16:54)

      Nem kaptam választ a kérdésemre Akkor miért írjaki, hogy kötelező az e-mail használata
      Szeretném felmondani a Pay Pal számlát hogy tudom meg tenni

    Avatar

    András Lipcsei

    (2023.03.06 - 10:10)

    T. Admin!
    Sajnos még nem értem a rendszer működését ezért a következő kérdésem lenne.
    Mit szükséges megadnom, ha árú vásárlásból pénzvisszatérítést kapnék és a partner a következőt közölte “Mivel nem rendelkezünk helyi bankszámlával, meg kell adnia a paypal számláját, ha nincs, akkor a következő weboldalon regisztrálhat”
    Regisztráltam, de még nem kapcsoltam hozzá sem bankkártyát,sem folyószámlát.
    Mit kell megadnom, hogy megkaphassam a kártérítést.
    Köszönettel: LAndrás

    Avatar

    Elli

    (2023.05.30 - 12:23)

    Kedves admin segítő, tanácsot kérek:
    Egy paypalos vásárlásomnál utaltam a paypalomra de a pénz eltűnt, egyenlegem nulla, a vásárlást az accountomhoz csatolt visáról vették le. Az utalt pénz elveszett??? Köszi ha választ kapok… Elli

    Avatar

    Böhm Zoltán

    (2023.06.09 - 16:14)

    Jó napot kívánok új vagyok itt ès csináltam 1fiokot ma kaptam pènzt de azt írja vissza tartva mit kell tennem hogy át tudjam utalni a másik számlára.köszönöm a választ

    Avatar

    misut

    (2023.06.09 - 21:39)

    Én a bankkártyás fizetési lehetőséget javaslom minden kedves érdeklődőnek!
    Egyszerű, egyértelmű és biztonságos.
    Természetesen a megfelelő biztonsági elemek használatával, betartásával!

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.