A jövő már itt van: a Samsung One UI 8.5-ben a mesterséges intelligencia helyettünk beszélget, ha nem tudunk

A Samsung már dolgozik a One UI 8.5 verzión, és a legfrissebb hírek szerint a cég belső tesztelést végez a Galaxy Z Fold 7 készülékeken. Közben egy új info szerint a következő frissítéssel egy új híváskezelő funkció is érkezhet, ami megkönnyíti a hívások fogadását.

Egy informátor X-en megosztott bejegyzése alapján a Samsung a Galaxy AI Call Assist funkcióját fejleszti tovább, hogy még jobb hívásélményt nyújtson a felhasználóknak.

 

Samsung One UI 8.5 Auto answer with AI

 

Az „Auto answer with AI” nevű új opció a Galaxy AI Call Assist része lesz, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyszerűbben kezeljék a hívásokat, ha éppen elfoglaltak vagy nem akarnak zavarásokat.

Amikor az Auto answer with AI funkció be van kapcsolva, a másik fél által mondott szavakat a rendszer automatikusan a szerverekre küldi feldolgozásra, hogy választ tudjon adni – de a Samsung ezeket nem tárolja. Egyszerűen fogalmazva: a hívásokat az AI automatikusan fogadja, miután egy ideig csöngött a telefon. Az viszont még nem világos, hogy ez minden hívástípusra működik-e, vagy csak bizonyos kategóriákra, de a funkció automatikusan együttműködik a „ne zavarj” móddal is.

 

Samsung One UI 8.5 Auto answer with AI beállítása

 

Ezen kívül az új Auto answer with AI több irányítást ad a felhasználóknak a bejövő hívások felett, és segít eldönteni, melyik hívást fogadják, és melyiket ne.

Emellett pletykák szerint a One UI 8.5 egy új, Pixel-ihlette „Automatic Call Screening” funkciót is hozhat a még fejlettebb scam, spamvédelem érdekében.

 

Auto answer with AI

 

A One UI 8.5 lassan, de biztosan egy nagyobb frissítésnek ígérkezik, mint a One UI 8.0, és érdekes lesz látni, hogyan építi be a Samsung az új funkciókat és változtatásokat az új verzióba.

 

Forrás 1, forrás 2

István

István Szerző

A szerző informatikai végzettségű és imádja a tech világát – napi szinten több száz hírt néz át, értékel ki és évek óta tesztel különféle eszközöket, kütyüket, időnként appokat és szolgáltatásokat. Több ezer terméken van már túl, így van némi rálátása arra, mi az, ami tényleg megéri, és mi az, amit jobb elkerülni. Kapcsolat: istvan@tesztarena.hu

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.