A Samsung már dolgozik a One UI 8.5 verzión, és a legfrissebb hírek szerint a cég belső tesztelést végez a Galaxy Z Fold 7 készülékeken. Közben egy új info szerint a következő frissítéssel egy új híváskezelő funkció is érkezhet, ami megkönnyíti a hívások fogadását.
Egy informátor X-en megosztott bejegyzése alapján a Samsung a Galaxy AI Call Assist funkcióját fejleszti tovább, hogy még jobb hívásélményt nyújtson a felhasználóknak.
Az „Auto answer with AI” nevű új opció a Galaxy AI Call Assist része lesz, és lehetővé teszi, hogy a felhasználók egyszerűbben kezeljék a hívásokat, ha éppen elfoglaltak vagy nem akarnak zavarásokat.
Amikor az Auto answer with AI funkció be van kapcsolva, a másik fél által mondott szavakat a rendszer automatikusan a szerverekre küldi feldolgozásra, hogy választ tudjon adni – de a Samsung ezeket nem tárolja. Egyszerűen fogalmazva: a hívásokat az AI automatikusan fogadja, miután egy ideig csöngött a telefon. Az viszont még nem világos, hogy ez minden hívástípusra működik-e, vagy csak bizonyos kategóriákra, de a funkció automatikusan együttműködik a „ne zavarj” móddal is.
Ezen kívül az új Auto answer with AI több irányítást ad a felhasználóknak a bejövő hívások felett, és segít eldönteni, melyik hívást fogadják, és melyiket ne.
Emellett pletykák szerint a One UI 8.5 egy új, Pixel-ihlette „Automatic Call Screening” funkciót is hozhat a még fejlettebb scam, spamvédelem érdekében.
A One UI 8.5 lassan, de biztosan egy nagyobb frissítésnek ígérkezik, mint a One UI 8.0, és érdekes lesz látni, hogyan építi be a Samsung az új funkciókat és változtatásokat az új verzióba.




