Jelenleg minden a koronavírus által okozott világjárványról szól és most mi egyenként, személyesen tudunk már csak tenni az ellen, hogy lelassítsuk a vírus terjedését. Ezért is szól minden kommunikáció arról, hogy kerüljük a tömeget, minimalizáljuk az emberi kontaktusokat, lehetőleg maradjunk otthon. Amely cég meg tudta tenni, biztosította a munkavállalói részére a “home office” lehetőséget. Viszont nem mindenki tud otthonról dolgozni, mint például az ételfutárok sem, de szerencsére ezen a téren is megtették a szükséges óvintézkedéseket az ételkiszállító cégek, így született meg az úgy nevezett “érintkezésmentes” kiszállítás.
Mit jelent az érintkezésmentes kiszállítás?
Ezen kiszállítási formában, a futár a megbeszélt helyen hagyja az ételed, például az ajtód előtt. Ezzel a megoldással védjük nem csak a magunk egészségét, hanem a futárét is.
Hogy néz ki egy ilyen rendelési folyamat?
Mai napon a wolt.com ételkiszállító cégnél próbáltam ki ezt a lehetőséget (állítólag a netpincer.hu oldalon is elérhető, hamarosan szintén kipróbálom).
A rendelés eleje az ilyen oldalaknál megszokott, regisztráció után összeállítjuk a kívánt ételeket és elballagunk a virtuális pénztárhoz.
A wolt.com esetében itt két dolog ami fontos, az egyik, hogy csak bankkártya megadása után tudunk rendelni, azaz online fizetés van, ezzel is minimalizálva az érintkezést, továbbá a futárnak a borravalót is itt tudjuk beállítani, így ezt sem kell a kezébe adjuk (szerintem ez egy szuper megoldás!).
Fizetés csak online, borravaló szintén
Ezen a felületen egy “kapcsoló” megnyomásával tudjuk jelezni, hogy érintkezésmentes átvételt szeretnénk.
Fontos, hogy a cím megadásánál a megjegyzésbe írjuk bele, hogy hová tegye a futár a rendelésünket.
Ez után már csak a megrendelés gombra kell rányomunk és hátradőlve várni még megérkezik a rendelésünk.
Mind a wolt.com weboldalon, mind pedig a Wolt alkalmazásban nyomon tudjuk követni, hogy hol tart a kiszállítás. Sőt a mobil alkalmazás, ha engedélyezzük értesítést is küld, ha megérkezett a futár, így biztosan nem fog kihűlni az ételünk.
Tapasztalat
Most használtam először a Wolt szolgáltatását, direkt az érintkezésmentes átvétel miatt regisztráltam. Teljesen pozitívak a tapasztalataim, minden könnyen, egyszerűen, gyorsan ment.
Engem még fel is hívott telefonon a futár amikor megérkezett, hogy a megbeszélt helyen fogja hagyni a rendelésem.
Az ebéd itt, a futárnak nyoma sincs
Mint említettem, ezzel nem csak magunkat és a családunkat védjük, hanem a futárt is, aki ebben a járványhelyzetben ellát minket étellel. Emiatt, ha tehetjük, mindenképp éljünk ezzel a lehetőséggel.
Amúgy is mindenkinek jobb ha a futár látogatja inkognitóban, mint ha a tűzoltók látogatják csoportosan a rosszul sikerült főzőcskézés miatt. 😀
Itt tudjátok kipróbálni: https://wolt.com/
Regisztrációnál használd a FS3W kuponkódot, így az első rendelésedből 1000 Ft kedvezményt kapsz!
(Nem fizetett tartalom, de ha a Woltnál valaki olvassa, akkor ingyen ebédet elfogadok. 😀 )