A Xiaomi kiadta legújabb hibajelentését, amelyben kilenc jelentős, a csúcskategóriás és középkategóriás eszközöket érintő probléma megoldását részletezi.
Ez a folyamatos átláthatóság hangsúlyozza a Xiaomi elkötelezettségét a szoftverstabilitás és a proaktív ügyfélszolgálat iránt, megerősítve a bizalmat a vállalat technikai folyamatai és minőségbiztosítása iránt.
A kritikus eszközstabilitással kapcsolatos problémák megoldása
A mérnökcsapatok prioritásként kezelik a véletlenszerű eszköz-újraindításokat, különösen a Xiaomi 12 és 12 Pro készülékeken.
A Xiaomi 12 Pro kameraalkalmazás összeomlásait is aktívan felülvizsgálják, hogy biztosítsák a zökkenőmentes felhasználói élményt fotózás közben.
Akkumulátor- és teljesítményfrissítések
A Xiaomi frissítéseket ad ki a POCO F7 Ultra és a Xiaomi 14T Pro felhasználókat érintő akkumulátor lemerülés problémájának megoldására.
Ezenkívül a Xiaomi 14T Pro túlmelegedési problémáit a hőkezelés és az energiahatékonysági protokollok fejlesztésével oldják meg.
Alkalmazáskompatibilitás és rendszer megbízhatósága
Több alkalmazásspecifikus probléma megoldása folyamatban van:
- Redmi Note 13 Pro+ 5G / Redmi Note 14 Pro+ 5G : Időnként összeomlanak az alkalmazások
- Redmi K50i : Instagram kényszerített bezárási problémák
- Xiaomi 15 : A Galéria alkalmazás válaszidejével kapcsolatos problémák
- Redmi Note 13 Pro+ 5G : Alkalmankénti rendszerlefagyás
- Xiaomi 11T Pro : Váratlan leállások
Átfogó terméklefedettség
Ezek a javítások a Xiaomi teljes ökoszisztémájára kiterjednek, biztosítva a következetes szoftveroptimalizálást mind a zászlóshajó, mind a költségvetésbarát modellek esetében. A vállalat megközelítése garantálja, hogy a felhasználók minden szegmensben egyenlő figyelmet és támogatást kapjanak.


