Normális méretű és dögös elektromos kerékpár: ELEGLIDE F1

Az ELEGLIDE F1 egy komolyabb, normális méretű elektromos bringa, 26″ méretű kerekekkel, 25 km/h sebességgel és maximum 85 km hatótávval. Nem mellékesen elég jól néz ki és európai raktárról érkezik gyorsan és vámmentesen, általában 275 000 Ft ellenében.

 

Hogyan vásárolj a Geekbuying webáruházban? Kattints ide a teljes leírásért!

 

23kg tömegű kerékpárról van szó, 100kg teherbírással, 250W-os motorral és 26″ méretű kerekekkel. A külsejére nem lehet panasz, egész attraktív.

 

 

Teljesértékű bicikli

 

Összecsukható

 

Felkészítve a nehezebb terepre

 

21 sebességes Shimano váltó

 

Kijelző a kormányon

 

 

Mozgásra bírható teljes egészében emberi erővel, elektromos rásegítéssel és teljes egészében elektromos hajtással. Rásegítés esetén maximum 85 km, teljesen elektromos hajtás esetén maximum 40 km távolság megtételére képes.

Érdekessége, hogy képes nagyon alacsony (6 km/h) sebességű működésre, ami segít akkor, ha meredek szakaszon kell feltolni.

 

 

Az egyszerűbb töltés érdekében az akkumulátora kivehető

 

Tárcsaféke van

 

Hogyan vásárolj a Geekbuying webáruházban? Kattints ide a teljes leírásért!

admin

admin Szerző

Hozzászólások

    Avatar

    Mike88

    (2023.09.23 - 16:42)

    …akkor magáról a bicikliről, nem arról, hogy képek és száraz adatok alapján mit lehet róla írni:
    A hátsó váltó egy Shimano Tourney amit elég nehezen lehetett beállítani (mert hogy mitől is adnák úgy a kínaiak, hogy menetkész?) és még most sem tökéletes, a maximumot kihoztam belőle úgy gondolom, az első váltó valami számomra ismeretlen márka, amit nem is értek, ha egyszer a váltókarok Shimano a hátsó váltó is, akkor az első váltón mit spóroltak. Na az katasztrofális, lötyög, szegecselt, részben műanyag, nem lehet a lötyögést megszűntetni, tulajdonképpen beállítani sem nagyon lehet, az “éppenséggel működik” a maximum ami kihozható belőle (szerintem cserés lesz). Gyárilag rossz helyre szerelték fel, feljebb kellett emeljem ahhoz, hogy egyáltalán működjön! Lehet mondani, hogy biztos “pékek” szerelték fel, na de ha a villanyszerelő tudja hol a helye, akkor a “pék” mé’ nem tudja? A váltókarok shimano altus, amit bár sokan kedvelnek, én nem találtam benne semmi kedvelni valót, szerintem a Turney váltókar lényegesen kényelmesebb! A hátsó váltókar teszi a dolgát, relatíve könnyű a használata, kényelmes, kivéve hogyha széles a kézfejed, mivel a kormánymarkolatból vesz el helyet, így akinek széles a kézfeje, annak kissé útban van. Az első lánctárcsákhoz tartozó váltó viszont iszonyat kényelmetlen! A három fokozat miatt ugyebár a váltókart nagyon be kell nyomni és akinek rövidebb a hüvelykujja, úgy biztos nem tudja használni, ahogy az gyárilag a kormányra van szerelve, azaz meg kell azt dönteni a kormányon. Úgy viszont kissé idétlenül néz ki! Akinek a hatalmas telefonok és az evolúciós fejlődés okán hosszabb a hüvelykujja, annak jó’ van úgy, ahogy van! A kormány magassága nem állítható, így kissé előrehajolva kell használni, én ezt könnyen megszoktam, de szerintem nem mindenki tud vele megbarátkozni!
    A vezérlőpanelje a legegyszerűbb, legolcsóbb vezérlőpanel, ami a kínai bicikliken szokott lenni. Zárójeles történet az, hogy még élek nem értem meg, ezeken mi a búbánatért van egy ki-be kapcsoló gomb, mikor a rásegítés a vezérlőpanelről kikapcsolható, akkor magát a vezérlőpanelt minek kapcsolnánk ki? Mert van egy nagyon minimális energiaigénye? Mert egyébként magának a vezérlőnek is van, azaz amíg nem vesszük le a gyújtást, képes szépen lassan lemeríteni az akkumulátort. Na erre baromira jó ez a kikapcsológomb (hogy elfelejtsd levenni a gyújtást), megnyomod a kikapcs gombot a vezérlőpanelen, leállítod a biciklit otthon, nem veszed le a gyújtást mert a kulcsot se veszed ki, (mert minek?) és egy hét múlva ráülnél, aztán így jártál!
    Nem vagyok egy nagy bicikliőrült, így nem tudok szakmailag nyilatkozni a két teleszkópról, nekem megfelelőnek tűnt, az előző biciklimen csak első volt, lényegesen kényelmesebb, hogy hátsó teleszkóp is van, pláne magyar “utakon”. A két sárhányó az a vicc kategória! Gyak. ipari hulladék, nyekenyóka, olyan, mintha tejfölösdobozból lenne! Már eleve meg volt görbülve, úgy volt becsomagolva. Mész a biciklivel, libeg össze-vissza, belemész egy kisebb gödörbe, csattog! Szégyen-gyalázat! A lámpa és az első “sárhányó” felfogatásához azért szükség lesz még egy 6-os fakötésű anyára is, mert hogy azt nem mellékeltek és a csavar feje épp hogy nem esik át a lámpa tartókonzolján!
    Lámpából csak első van természetesen, hátsó az már extra lenne, az sosincs!
    Magát a motort egy cseppet zajosnak tartom erősebb emelkedőknél. Bár mindössze 250W-os a motor, és erre nagyon sokan kapásból rávágják, hogy áh az hamu, egy nagy nulla, de szerintem most vagy az van, hogy akik próbálkoztak 250W-os motorral, ott a nyomaték jóval kisebb volt, mint ennél a motornál, vagy az, hogy ez valójában egy erősebb motor, nem tudom, nincs benne nagy tapasztalatom. Azt tudom, hogy az előző bringámon is ekkora motor volt, és kb. fele (talán fele se) ekkora teljesítményt bírt produkálni. Önerőből a majd’ 100 kilómat föltolja ez a motor kb. 15-20°-os emelkedőn!!! Az előző bringám ott azt mondta, hogy “menjél gyalog, hülyegyerek!” Szóval engem ez abszolút meglepett és pozitív csalódás volt, pláne hogy olvastam, 45Nm, há’ mondom a zöld Parkside csavarozógépem (15 ezer) az is tud annyit… Gázkar nem teljes szélességű, azaz a kormánykar egy részét foglalja csak el, nem túl kényelmes, de tény, hogy az ilyennél kisebb az esély arra, hogy véletlenül húzod meg, mert van olyan, aki meghúzza véletlenül és utána meg ahelyett, hogy elengedné vagy fékezne, szalad a bringa után, láttam már pár ilyen jelenetet!
    A rásegítési fokozatoknak is abszolút látom értelmét, így elkerülhető egyenes szakaszoknál az ilyen “alibi” tekerés, ami nem csak idegesítő, kényelmetlen is.
    Az akku tök jó, hogy a vázban van, nem díszeleg a vázon vagy a csomagtartón. Bár a vázban van, de a váz a töltőcsatlakozó helyénél ki van fúrva, szóval nem kell kiszedni belőle töltéshez, így nem kell mindig félbehajtani a bringát. Na és ami a félbehajtást illeti, úgy nyekereg, mint az ólajtó!
    Kerekeket illetőleg gyárilag egy-egy nyolcassal jött! 😀 Szóval mindjárt úgy kell kezdeni, hogy centírozod, azaz nem árt egy küllőkulcs, bár lehet, hogy nem mindegyik érkezik így, nem tudom… de még mindig jobb, mintha tojás lenne belehúzva, nem igaz?
    Fékek nagyon jól fognak, mégha bowdenes is, a hátsó fék irdatlan módon nyikorog, de az összes eleglide-on állítólag nyikorog a hátsó fék, lehet koncepció, ki tudja…
    Az üzemidőt azt a leírtaknak megfelelően kb. hozza.
    Összességében ezért a pénzért én ezzel a biciklivel abszolúte elégedett vagyok. Hát hol vannak ehhez képest a kb. hasonló (talán némileg olcsóbb) használt elektromos kerékpárok, amiket jófogáson/vaterán találhatsz meg? Tudom, sokan érvelnek a 4-500 ezer forintos bringák mellett, mondván ezt nem szabad megvenni, mert ráteszel még egy “kicsit” (kinek mi a kicsi, ugye?) és akkor az neked (hangsúlyos!!!) olyan, hogy körbetapsolod. OK! DE akinek meg ennyi van rá, az vagy ez vagy használtan egy német vagy holland által már egyszer a “kukába” került bringa, na ahhoz képest viszont 100x inkább ez, még akkor is, ha halálosan hülye vagy hozzá és úgy indul, hogy megérkezik és azonnal viszed a szervízbe, hogy mindent állítsanak be rajta.

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.